Foglalási és lemondási feltételek

ÁSZF

Foglalási és lemondási feltételek

Tisza-tó Wellness és Konferencia Hotel  foglalási és lemondási feltételei.

Jelen honlap használatakor Ön elfogadja függetlenül attól, hogy azokat elolvasta-e vagy sem.

A használati feltételek nem ismerete nem mentesít senkit a felelősség alól, nem lehet semmilyen hivatkozás alapja ha azokat megszegte és ebből kifolyólag jelen weblapnak és/vagy annak üzemeltetőjének bármilyen természetű kára, vagy hátránya keletkezik. Ebben az esetben az ügy jogi úton kerül rendezésre.

Az utalványok/kuponok/voucherek, bónuszok felhasználhatósági határidejének hosszabbítása

A szálloda bármikor jogosult a partnerein (online irodák, “kuponos portálok”) keresztül értékesített csomagok/kedvezményes csomagok (kupon, bónusz, voucher, utalvány, csomagajánlat) felhasználhatósági határidejének meghosszabbítására. A szálloda az ilyen esetekben e-mailben tájékoztatja a kupon tulajdonosait, hogy milyen összeget kell fizetni a meghosszabbításért az esetleges szezon felárakról. Amennyiben a vendég ilyen időszakokra foglal szobát (az adott csomag/kupon/voucher/utalvány megrendelésekor feltüntetett felhasználhatósági/érvényességi/beválthatósági határidőn túli időpontra), a tájékoztatásban szereplő felárakat köteles megfizetni!

A foglalás és ajánlatkérés formája:
Szálláshely foglalást kizárólag a szálloda honlapján a http://tiszatowellness.hu vagy az info@tiszatowellness.com e-mail címen fogad el.

Az elérhetőségeinket a Kapcsolat menüpont alatt találják.
Kérjük a foglalni szándékozó vendégeket, hogy a személyes adataikat pontosan adják meg, különös tekintettel az elérhetőségek (telefonszám és e-mail) helyes megadására!  A foglalásban megadott adatok helyessége a vendég felelőssége. Visszaélések elkerülése végett, amennyiben a vendég a foglalásban megadott telefonszámon, ill. e-mail címen nem elérhető, vagy az elérhetőség helytelennek bizonyul, és így nincs lehetőség a foglalás jogszerűségének megerősítésére, a Tisza-tó Wellness és Konferencia Hotel fenntartja a foglalás törlésének jogát, mellyel az elszállásolásra vonatkozó jogigény is megszűnik. Kérjük azon vendégeinket, akik gyermek(ek)kel érkeznek, hogy a gyermek(ek) életkorát is adják meg.
Telefonon keresztül csak előzetes foglalást tudunk felvenni, amely az e-mailben, vagy a szálloda Online rendszerén belüli megerősítést követően, a szálloda garantált visszaigazolását követően válik véglegessé.

A foglalás benyújtásával a szállásfoglalást leadó vendég elismeri, hogy a foglalási és lemondási feltételeket megismerte, és azokat elfogadja!

Foglalót, vagy szállásdíjat kizárólag banki átutalással  vagy Szép kártyáról történő utalással áll módunkba elfogadni . A foglalót a foglalástól számított 5 munkanapon belül kérjük a szállodának eljuttatni.  A foglalás teljesüléséről visszaigazolást küldünk a megadott e-mail címre.

Bejelentkezés és kijelentkezés:
A szálláshelyet érkezés napján 15 órától 19 óráig lehet elfoglalni és elutazás napján 8.30 – 10.00 óráig kérjük elhagyni.

Foglalás esetén a visszaigazolt időpontnál korábbi kijelentkezés esetén a vendég a foglalás teljes időtartamának megfelelő szállásdíjat köteles megfizetni.

Bejelentkezéskor kérjük a teljes szállásdíjat  készpénzben vagy bankkártyás fizetési móddal szíveskedjen kiegyenlíteni.

Hétvégi felárak: Hétvégi felár: 2800,- Ft /fő/éjszaka / Felhívjuk a figyelmet, hogy a hétvégi felárat  ha csak a hétvégéből 1 éjszakát tölt el pl. péntekről szombatra vagy szombatról vasárnapra úgy is a teljes hétvégi felárat kell kifizetni.n ( Tehát ha valaki csütörtöktől szombatig vagy szombattól hétfőig foglal szobát ez esetben is teljes hétvégi felárat kell fizetni.

Kedvezmények:
A vendég által igénybe vehető kedvezmények nem halmozhatóak. Kérjük vendégeinket, hogy foglalásukkor jelezzék az igényelni kívánt kedvezményt.

Lemondási feltételek:
Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy a módosításokat  vagy a lemondásokat kizárólag e-mailben, vagy a szálloda Online rendszerén keresztül, legkésőbb az érkezést megelőző 31. napig áll módunkba elfogadni. A foglalóval megerősített foglalások lemondása esetén az alábbi szabályok érvényesek:

Foglalót nem áll módunkban visszafizetni. Amennyiben a vendég az érkezési napot megelőzően legkésőbb 31 nappal a fent említett módon lemondja vagy módosítja a foglalását, a befizetett foglaló teljes összege a lemondást követő 1 éven belül felhasználható legalább ugyanolyan értékű foglalásánál, kivétel akciós csomagajánlatok, főszezon,  ünnepnapok. Ettől eltérő esetekben a  szálloda, a befizetett foglalót lelakottnak tekinti, a vendég elveszti a befizetett foglalót, az nem kerül visszafizetésre. Az akciós csomagajánlatok, főszezon,  ünnepnapok esetében a befizetett foglaló , ami gyakran a csomagár 100 %-a vagy a teljes szállásdíj, , vagy a kifizetett voucher, kupon kizárólag abban az esetben használható fel legkésőbb az adott akciós ajánlatban megjelölt határidőn belül a szabad helyek függvényében, ha a szálloda részéről az első írásban visszaigazolt időpontban a vendég igénybe veszi a szolgáltatást, vagy (a visszaigazolt időpont módosítására max.egy alkalommal van lehetőség, ebben az esetben, ha a módosított időpont visszaigazolását követően a vendég bármilyen okból nem érkezik meg, a szálloda a befizetett szállásdíjat  lelakottnak tekinti, az nem kerül visszafizetésre) legkésőbb a visszaigazolásban szereplő érkezést megelőző 31. napon módosítás iránti kérelmét a szállodának  a fent említett módon elküldi és az visszaigazolásra kerül a szálloda részéről. A bármilyen okból vissza nem igazolt módosítási kérelmek esetében mindig az eredeti visszaigazoláson szereplő időpont az érvényes!  Amennyiben a vendég az időpont módosítási kérelmet a visszaigazolásban feltüntetett érkezési naphoz képest a 31. napon belül küldi, vagy a vendég bármi okból nem érkezik meg a  szállodába, a szálloda a befizetett foglalót vagy teljes szállásdíjat lelakottnak tekinti ,a vendég elveszti a befizetett foglalót, az nem kerül visszafizetésre. Amennyiben a vendég egy 31 napon túli időpontra lefoglalt szobát szeretne lemondani, (több mint 31 nappal az érkezés előtt) de részben, vagy teljes mértékben kiegyenlítette a kedvezményes csomag / kupon / voucher ellenértékét, de eltelt 8 munkanap a csomag megrendelésétől számítva, már nem mondható le megrendelés, a befizetett összeg nem kerül visszafizetésre! Ilyen esetekben csak akkor módosítható egy lefoglalt időpont ( a szabad helyek függvényében) ha a vendég egy másik időpontot választ. Amennyiben egy Last Minute időpontot foglal ( a foglalás időpontjától számított 31 napon belüli érkezés a szállodába) már nem módosítható a lefoglalt időpont, és a megrendelő már nem állhat el a vásárlástól! Ebben az esetben akkor is ki kell fizetni a teljes szállásdíjat és a hozzá tartozó felárakat (kivétel az idegenforgalmi adó és a parkolási díj) ha a vendég bármi okból nem veszi igénybe a szolgáltatást, vagy korábban kiköltözik a szállodából. Amennyiben a szálloda természeti katasztrófából, tűzkárból adódóan vagy bármilyen egyéb okból kifolyólag nem tudja fogadni a vendégeit a lefoglalt és visszaigazolt időpontban, a szálloda értesítést küld (elektronikus formában) az érintett vendégeknek. Az üzemelést akadályozó hibák/problémák elhárítását követően több (legalább 3) későbbi időpontot ajánl fel az érintett vendégek számára (ha időközben lejár a voucher/kupon/utalvány felhasználhatósági határideje, a szálloda ingyenesen meghosszabbítja azt a hiba elhárításától számított 2 hónappal). Amennyiben  vendég nem fogadja el a felajánlott időpontok egyikét sem, a szálloda a befizetett szállásdíjat lelakottnak tekinti, az nem kerül visszafizetésre. Amennyiben a szálloda eleget tett az értesítési kötelezettségének, nem kötelezhető kártérítés fizetésére. Amennyiben a szálloda, a hiba beálltát követő 6 hónapon belül nem tudja elhárítani az akadályokat, visszautalja a vendégek részére a teljes szállásdíjat (kamat nélkül). Tájékoztatjuk kedves vendégeinket, hogy a szálloda egész területén (és a szobákban) hagyott értéktárgyakért felelősséget nem vállalunk! A wellness részleg csak saját felelősségre használható. A szálloda lépcsői, járdái és teraszai esős-havas időben csúszhatnak, felhívjuk szíves figyelmüket, hogy ilyen esetekben különösen óvatosan közlekedjenek! Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy 1 kupont/vouchert/bónuszt csak 1 alkalommal lehet felhasználni! Néhány “kuponos portálon” érvényesíteni kell a megvásárolt kupont/bónuszt, úgy, hogy a megrendelő e-mail-ben elküldi azt a  szállodának. Amennyiben egy kupont/vouchert 2 alkalommal küldenek a megadott e-mail címre, a szálloda + 1900 Ft adminisztrációs díjat számol fel a + adminisztratív munkáért.